Veelgestelde vragen

Hier lees je de antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden. Je kunt voor informatie ook terecht op onze pagina’s over RetournerenVerzending en Betaling. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.  We antwoorden vaak dezelfde werkdag, uiterlijk de eerstvolgende werkdag, op jouw vraag.

Retourneren is bij ons gratis wanneer je voor € 20 of meer aan artikelen behoudt. Jouw retouraanmelding moet binnen 14 dagen gedaan zijn. Daarna heb je nog 14 dagen om het pakje terug te sturen. Aanmelding en retourlabel downloaden doe je op onze Retourpagina. Daar lees je ook hoe het werkt.

Wij betalen de retourkosten wanneer je voor minimaal € 20 aan artikelen behoudt. Anders wordt een kleine bedrage aan de retourkosten van € 3,95 verrekend.

Nadat jouw retour is goedgekeurd, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen jouw geld terug of een credit op de rekening.

De ruiling wordt gratis aan jou verzonden, wanneer de orderwaarde van deze nieuwe order boven € 20 ligt.

Onze retour-, verzend- en handlingkosten zijn torenhoog. Eigenlijk is het aanbieden van gratis verzending en retourneren met onze marges en in onze markt niet mogelijk. We bieden het desondanks aan, maar vragen wel begrip dat wij soms een kleine bijdrage aan de kosten verrekenen op jouw retourbedrag. Dit doen wij alléén wanneer jouw retour na retour minder bedraagt dan € 20. Dat geldt dus ook voor volledig retour of wanneer je één item hebt besteld dat je nu retourneert. Wanneer je € 20 op meer aan artikelen behoudt, worden geen retourkosten berekend. Dit staat ook op de Retourpagina vermeld.

Je kunt gelijk zelf een nieuwe order plaatsen in de webshop. Voor de retour ontvang je immers jouw geld terug.

Vóór 16.00 uur besteld = volgende dag in huis . Bekijk de T&T van de zending om het exacte levermoment in de gaten te houden. In incidentele gevallen kan levering iets langer duren.

Wij leveren binnen Nederland maar liefst zes dagen in de week: op maandag t/m zaterdag (alleen niet op zondag). In het buitenland wordt over het algemeen alleen op werkdagen geleverd.

Controleer eerst jouw pakbon. Staat het item er niet op, dan was het item niet voorradig. Je krijgt binnen enkele dagen het geld terug of een credit op de rekening. Staat het item er wel op, controleer dan nog eens de verzendverpakking. Wij scannen namelijk alle items twee maal bij het pakken en controleren van jouw zending. Het kan eigenlijk niet gebeuren dat een item wel op de pakbon staat, maar niet verzonden wordt. We kunnen de inhoud van de verpakking altijd controleren aan de hand van onze scanrapporten en het gewicht van het pakket.

Soms kan de vervoerder vertraagd zijn in de levering van jouw order. Of jouw order is geleverd bij de buren en de chauffeur is vergeten een briefje in jouw brievenbus te doen. Het pakje komt over het algemeen binnen 24 uur boven water. Excuus voor het ongemak!

Dat is niet netjes, sorry daarvoor! Wil je jouw retour NIET met het gratis retourlabel terugsturen naar ons centraal magazijn? Neem aub contact met ons op via het contactformulier en we geven je een retourlabel met een afwijkend retouradres waar jouw hele retour naartoe gestuurd kan worden. Zo kunnen we voorkomen dat het manco item opnieuw in de voorraad raakt. Dank je wel

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Paypal of via Bankoverschrijving. Zodra wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen wordt u bestelling verzonden.  Lees hier meer over Betalen.

Wanneer een order onbetaald blijft, ontvang je een automatische mail met een betaallink. Deze link is gekoppeld aan de order. Na gebruik krijgt ons magazijn direct opdracht de order te verzenden. Je kunt de link ook via het contactformulier aanvragen. Of je kunt ons via de bank betalen, zie onze bankgegevens hieronder.

We houden een onbetaalde order max 24 uur aan, zodat je alsnog kunt betalen. De items blijven voor jou gereserveerd staan. Na 24 uur wordt de order helaas geannuleerd en vallen de items weer vrij voor andere klanten.

Onze IBAN is NL80 ABNA 0834 3011 64. Kan je betalen onder vermelding van het ordernummer? Je vindt deze in de bevestigingsmail van jouw order.

Zolang jouw order nog niet in de picklijst van ons magazijn zit, kunnen we proberen om deze aan te passen. Geef een wijziging snel door via de mail. Je blijft wel altijd zelf verantwoordelijkheid voor de correctheid en volledigheid van jouw gegevens.

Helaas passen we geen kortingscode achteraf toe. Zorg dat jouw kortingscode werkt voordat je de order plaatst.

Wij geven achteraf helaas geen kortingen. De prijzen gelden op het moment van aankoop.

U kunt u bestelling alleen afhalen op afspraak

 
De waardering van www.voordeliginslaan.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 185 reviews.

Main Menu